Campanie outdoor


17 Jul 2012


Campania outdoor a fost creata pentru a creste impactul si pentru a mari vizibilitatea Proiectului in randul publicului.  Continand mesajul “Deciziile bune se invata” panoul a fost amplasat in mai multe locatii aglomerate din Bucuresti, pentru a fi vizibile atat persoanelor aflate la volan, in intersectii, dar si pietonilor.

Tinand cont de faptul ca publicitatea outdoor are timp de expunere 24h pe zi, sapte zile pe saptamana se asigura astfel repetarea expunerii la mesajul transmis, atat de necesara pentru campania desfasurata in cadrul proiectului.

In urma vizualizarii acestui panou publicitar au fost primite cereri de inscriere la cursul “Managerul in Armura” atat prin intermediul call center –ului cat si la sediul beneficiarului.



Vizitatori: 67143
MASS MEDIA

Acest kit vi-l dedicam dvs, jurnalistilor si celorlalti reprezentanti mass media, parteneriii nostri in comunicarea cu publicul larg.


DOCUMENTE

In aceasta sectiune veti gasi documentele necesare inscrierii la cursuri.