Conferinte de presa


13 Jul 2011

Conferinte de deseminare a rezultatelor

People Investment
a organizat conferintele de diseminare a rezultatelor in cadrul proiectului „Dezvoltarea spiritului antreprenorial si cresterea competitivitatii în afaceri” POSDRU/92/3.1/S/61820, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Brasov- 06 Noiembrie 2013

In cadrul acestor evenimente au luat cuvantul:

Reprezentanti Camera De Comert Si Industrie Brasov:
1. Adina Ispas;
2. Luisa Palos.

Reprezentanti People Investment:
1. Anne Marie Iliescu;
2. Giuliana Boicu;
3. Gabriela Badina.

Sibiu- 07 Noiembrie 2013

Reprezentanti Camera De Comert Si Industrie Brasov:
1.Adina Ispas;
2.Luisa Palos.

Reprezentanti People Investment:
1.Anne Marie Iliescu;
2.Giuliana Boicu;
3.Gabriela Badina.

Timisoara- 12 Noiembrie 2013

Reprezentanti Vladteh:
1. Sorin Arambasa.

Reprezentanti People Investment:
1. Anne Marie Iliescu.

Arad- 14 Noiembrie 2013

Reprezentanti Vladeth:
1. Sorin Arambasa.

Iasi- 14 Noiembrie 2013

Reprezentanti People Investment:
1. Anne Marie Iliescu;
2. Maria Tolescu.

Ploiesti- 19 Noiembrie 2013


Reprezentanti People Invstment:
1. Gabriela Badina.

Bucuresti- 20 Noiembrie 2013


Reprezentanti People Investment:
1. Anne Marie Iliescu;
2. Giuliana Boicu;
3. Badina Gabriela.


In cadrul conferintelor au fost predate diplomele ANC si diplomele ILM.

Proiectul „Dezvoltarea spiritului antreprenorial si cresterea competitivitatii in afaceri” POSDRU/92/3.1/S/61820 cu perioada de implementare ianuarie 2011 – decembrie 2013 si-a atins obiectivul general si a realizat urmatoarele elemente de valoare adaugata:

-    Corelarea continuturilor programului de formare antreprenoriala cu nevoile pietei muncii pentru un numar de 1255 participanti la cursuri;
-    Transmiterea know-how-ului necesar membrilor grupurilor tinta pentru inceperea si dezvoltarea unor activitati antreprenoriale in domenii noi de ocupare (mediu, turism, societate informationala, servicii personale etc.), generatoare de noi locuri de munca.
-    Deprinderea abilitatilor si dezvoltarea competentelor necesare pentru gestionarea sau reorganizarea unei afaceri in conditiile de risc si de criza economica.
-    Cresterea numarului de ore de pregatire antreprenoriala pentru manageri de IMM-uri;
-    Initierea sistemului informatic de tipul platformei colaborative online in sprijinul formarii antreprenoriale la manageri din IMM-uri.


04 Octombrei 2012 - 
Bucuresti, Hotel Howard Johnson

Joi 04 octombrie 2012 a avut loc Conferinta de presa a proiectului “Dezvoltarea spiritului antreprenorial si cresterea competitivitatii in afaceri” POSDRU/92/3.1/S/61820 la Hotel Howard Johnson Bucuresti.
Evenimentul a fost organizat de SC PEOPLE INVESTMENT SRL in calitate de beneficiar al proiectului cu participarea reprezentantilor partenerilor CCIB, CCIAT,Training&Consulting Alliance si The Vocational College.

Realizata cu scopul de a prezenta rezultatele obtinute in cadrul proiectului, a impactului pe care l-a avut programul de formare profesionala “Managerul in Armura” asupra participantilor, a actiunilor ce vor fi intreprinse in perioada urmatoare de implementare a reunit 100 de participanti membri ai grupului tinta. Absolventilor a cel putin 10 luni de program de formare profesionala li s-au inmanat diplomele ILM din partea Institute of Leadership and Management si The Vocational College.

La eveniment au luat cuvantul:
-    Anne Marie Iliescu – Manager de proiect
-    Giuliana Boicu – Formator
-    Gabriela Badina – Formator
-    Ronan Haughey – reprezentant ILM
-    Julien McInerney – The Vocational College



20 iunie 2012 – Camera de Comert si Industrie Brasov, sala de conferinte

In data de 20 iunie 2012 a fost organizata la sediul Camerei de Comert si Industrie o conferinta de promovare a proiectului si de informare cu privire la rezultatete obtinute in primul an de implementare .

Persoanelor prezente in sala le-au fost prezentate si aspecte referitoare la:

-    Continuarea procesului de recrutare;
-    Criteriile de eligibilitate;
-    Structura cursului (tematica bazata pe cele 10 abilitati) “Manager in Armura”;
-    Cursurile optionale (Manager imbunatatire procese; Manager de proiect; Manager vanzari; Tehnici de negociere; Tehnici de management financiar pentru antreprenori – competente antreprenoriale initiere; Tehnician in activitati financiare si comerciale, curs de initiere – Marketing pentru antreprenori);
-    Sesiunile de coaching si de consiliere antreprenoriala;
-    Platforma colaborativa pe care cursantii o pot accesa pentru a vizualiza suporturi de curs si materiale suplimentare;
-    Diplomele obtinute in urma absolvirii cursurilor de formare profesionale, precum si diploma recunoscuta international (ILM);
-    Call – center – ul creat in cadrul proiectului pentru a oferi asistenta tehnica grupului tinta ( pentru programarea la sesiuni de coaching si de consiliere) precum si potentialilor cursanti ( in vederea inscrierii si participarii la cursuri);

Post – conferinta au aparut articole in presa locala (scrisa si online) in Monitorul Express, Buna Ziua Brasov, Roportal, Allpress, Infoportal marindu-se astfel gradul de informare a potentialilor beneficiari ai programelor de formare organizate in cadrul proiectului. 



Conferinta de deschidere a proiectului a fost organizata in data de 27 aprilie 2011 la ora 10:30 la Euro Hotels International – sala de conferinte Bucuresti.


Au fost prezentate urmatoarele aspecte:

- Obiectivele proiectului;
- Beneficiarii proiectului, grupul tinta vizat;
- Principalele activitati, cu preponderenta activitatea de formare;
- Rezultatele estimate.

Au participat la conferinta atat reprezentanti ai beneficiarului cat si partenerii din proiect (Camera de Comert Brasov si Bucuresti).  Din partea celor prezenti in sala au fost lansate intrebari legate de:

-    Regiunile in care pot fi inscrisi membrii grupului tinta;
-    Care era costul unui curs de competente antreprenoriale „ Managerul in Armura” inainte de a fi primita finantarea UE;
-    In ce consta acest curs – curricula si durata de desfasurare a unui astfel de curs;
-    Avantajele/beneficiile pe care le au cursantii;

Avand in vedere ca proiectul prevede programe de formare variate care le ofera participantilor ocazia de a asimila cunostinte si de a dezvolta abilitati, folosind ca metoda specifica “invatarea prin practica” facilitand, in acelasi timp, dezvoltarea de aptitudini si dobandirea abilitatilor antreprenoriale, post -  conferinta au aparut diverse articole de presa. Aceste aparitii au sporit gradul de promovare a rezultatelor proiectului, a beneficiilor obtinute in urma participarii in programul de formare profesionala.
Vizitatori: 67143
MASS MEDIA

Acest kit vi-l dedicam dvs, jurnalistilor si celorlalti reprezentanti mass media, parteneriii nostri in comunicarea cu publicul larg.


DOCUMENTE

In aceasta sectiune veti gasi documentele necesare inscrierii la cursuri.